Didaktik og undervisningsdifferentiering Husk at tænke didaktik ind over undervisningen... F.eks. den didaktiske trekant. Vi skal hele tiden stille hv-spørgsmål Hvad, hvordan, hvem, hvorfor Henrik lægger en design-skabelon ud, som vi kan bruge og rette til... Læringsplan for et forløb/kursus åååh, hvor ligger hans pp... Lærerrollen: - r ekruttering til emnet - lærerens opmuntringer til overhovedet at kunne se noget i opgaven og gå i gang med den, - reducering af frihedsgrader er givet med lærerens tilbud om overblik og rammer - retningsfastholdelse - markering af kritiske træk - læreren fremhæver de vigtigste vanskeligheder i en opgave - frustrationskontrol er lærerens psykologiske og medvidende støtte om 'at vi står sammen om det her' - demonstration er lærerens præsentation af fremgangsmåder og løsningsmuligheder. Amerikanerne rekruttere folk ift hvad de kan - i Europa mener vi at vi kan lære folk alt Praxis-online - 'moodle'-platform (open so...
Sådan Aggi- du er for god!!!!!!
SvarSlet